close
تبلیغات در اینترنت

مشاهده نمایش مهارت چگونه بر یادگیری اثر می گذارد

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

تبلیغات

Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

لینک دوستان

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 155
کل نظرات : 125
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا : 712
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 382
بازدید دیروز : 666
ورودی امروز گوگل : 4
ورودی گوگل دیروز : 3
آي پي امروز : 41
آي پي ديروز : 72
بازدید هفته : 2,391
بازدید ماه : 5,620
بازدید سال : 30,335
بازدید کلی : 664,147
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 54.90.185.120
مرورگر :
سیستم عامل :
امروز : شنبه 26 آبان 1397

درباره ما

آموزش تکواندو : فروش اولین بازی کامپوتری تکواندو ، اطلاعیه ها و اخبار تکواندو فارس ، اسامی و اصطلاحات ، مبارزه (کیوروگی)، فرم (پومسه)، هانمادانگ ، قوانین تکواندو ، عکس تکواندو ، کلیپ ورزشی - رزمی و تکواندو ، شکستن اجسام سخت (کیوکپا)، دفاع شخصی (هوشین سول)، بهداشت ، تغذیه ، مهارت در تکواندو ، بیوگرافی تکواندوکاران نامدار ،بازی تکواندو و...نهتانی این وب سایت قبلا در بلاگفا ، به نام تکواندو شیراز فعالیت میکرد .

ورود کاربران

نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد

نظرسنجي

به چه مطلب و موضوعاتی علاقه دارید ؟












سطح عملکرد سایت ؟





تبلیغات ویژه سایت






تدريس ورزش رزمي تكواندو (مبارزه)

تدريس ورزش رزمي تكواندو

آموزش تكواندو

آموزش خصوصي و عمومي هنر رزمي تكواندو زير نظر آقاي مرتضي زارع

مربي و داور رسمي فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران

آموزش مبارزه المپيكي تكواندو (كيوروگي)

آموزش فرم هاي استاندارد تكواندو (پومسه)

آموزش تكنيك هاي نمايشي و شكستن اجسام سخت (هانمادانگ)

آمدگي جسماني

 

آدرس باشگاه  :

شيراز - چهار راه هوابرد - منازل مسكوني شهداي هوابرد ارتش - باشگاه شهداي هوابرد


شماره هاي تماس با مربي : 09375397740 -09171152492

دیدگاه حاکم درباره شیوه ای که نمایش مهارت بر یادگیری آن تاثیر می گذارد بر اساس نظر بندورا (۱۹۸۴) درباره الگو سازی و یادگیری اجتماعی بنا شده است بنابراین دیدگاه که نظریه وساطت شناختی نامیده می شود وقتی که فردی مدلی را مشاهده می کند اطلاعات حرکت مشاهده شده را به رمزهای سمبولیک حافظه تبدیل می کند این رمز ها اساس یک تصور شناختی حافظه ای این است که مغز بتواند اطلاعات مزبور را مرور کند و سازمان دهد. سپس تصویر حافظه ای به عنوان راهنمایی برای اجرای مهارت و معیاری برای کشف و اصلاح خطا به کار می رود .برای اجرای مهارت ابتدا فرد باید تصویر حافظه ای را بیابد و سپس آن را به رمزهای کنترل حرکتی مناسب ترجمه کند تا حرکت عضو و بدن میسر شود.

دیدگاه دوم درباره شیوه ای که نمایش مهارت بر یادگیری آن اثر میگذارد براساس دیدگاه ادراک مستقیم بینایی بنا شده است گیبسون (۱۹۶۶- ۱۹۷۷) آن را پیشنهاد کرد این دیدگاه اظهار می دارد که دستگاه بینایی قادر است که اطلاعات بینایی را به طور خودکار پردازش کند به صورتی که دستگاه حرکتی را وادارد تا براساس آن چیزی عمل کند که دستگاه بینایی کشف کرده است دستگاه بینایی اطلاعات بیرون زده از مدل را دریافت می کند و بدن را وامی دارد تا به شیوه ای ویژه رفتار کند به این ترتیب این اطلاعات به رمزهای شناختی و نگهداری آنها در حافظه نیست دستگاه بینایی می تواند مستقیما اساس هماهنگی و کنترل قسمت های مختلف بدن را فراهم آورد ازاین رو نیاز مهم مشاهده گر در مرحله اولیه یادگیری این است که نمایش مهارت را مشاهده کند تا بتواند روابط هماهنگی مهم و ثابت بین اعضای بدن را درک کند .

موضوع: مهارت,

نویسنده:

تاریخ: جمعه 13 بهمن 1391 ساعت: 16:58

نظرات()

تعداد بازديد : 522

به این پست رای دهید:

بخش نظرات این مطلب


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی